GARANTIA PRODUSELOR
- Produsele comercializate de magazinul online Tehnicbazar.ro provin din surse autorizate de producatori sau direct de la producatori si beneficiaza de garantie nationala sustinuta de unitati service autorizate ale partenerilor Tehnicbazar.ro sau ale producatorilor.
- In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni
- In cazul certificatelor de garantie emise de producator / importator, produsele beneficiaza de garantie in retelele de service ale acestora, in centrele mentionate explicit in certificate; produsul reclamat defect poate fi prezentat direct la cel mai apropiat centru de service prevazut in certificat. Aceasta unitate de service va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei;
- Conditiile de acordare a garantiilor, in acest caz, pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale acestora, la nivel national (a se vedea lista centre de service autorizate). Totodata TehnicBazar.ro raspunde privind garantia legala de conformitate, in calitate de vanzator conform prevederilor legale. In cazul in care durata medie de utilizare a unui produs este mai mica de 2 ani, garantia de conformitate se reduce la acea perioada.
- Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale: ordonanta Guvernului nr. 21 / 1992 privind protectia consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. Perioada de garantie este mentionata in certificatul emis de producator / importator si incepe sa curga de la data inscrisa in factura de achizitie
- Durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care s-a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate sau s-a predat produsul persoanei desemnate de catre acesta pana la data aducerii produsului in stare normala de utilizare, respectiv data notificarii in scris in vederea ridicarii produsului sau predarii efective a produsului catre consumator.
- Operatiunile efectuate de service in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate; aceste documente devin parte integranta a certificatului de garantie.
- Termenul maxim de solutionare este de 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. Dupa aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service sau puteti solicita expedierea acestuia prin curier.
Aducerea la conformitate se poate efectua prin:
- depanarea / reparatia produsului;
- inlocuirea partiala sau integrala a produsului;
- inlocuirea cu produse cu perfomante cel putin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau inlocuit cu acelasi model;
- returnarea contravalorii produsului in situatia in care reparatia sau inlocuirea nu sunt posibile;
Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:
- Produsul trebuie sa fi fost instalat si exploatat adecvat si in concordanta cu instructiunile de folosire. Nici cumparatorul si nici o terta parte neautorizata nu a incercat sa repare produsul (nerespectarea duce la pierderea garantiei);
- Sunt excluse de la garantie partile supuse uzurii. Pentru uzura de functionare , in special in cazul lamelor, al elementelor de fixare a lamelor, al turbinelor, lampilor, curelelor de transmisie, rotoarelor, filtrelor de aer, bujiilor (in general asupra pieselor ce pot fi achizitionate drept accesorii ) nu se acorda garantie!
- produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc;
- Va vom returna produsul gratis de indata ce a fost reparat daca defectiunile s-au dovedit a fi de fabricatie. Daca defectiunile s-au produs din vina cumparatorului/utilizatorului cheltuielile de reparatie si transport vor fi suportate de catre client.
PIERDEREA GARANTIEI: Garantia se pierde la indeplinirea oricarei dintre conditiile de mai jos:
- Garantia nu acopera defectiunile articolelor de udat, produse din cauza apei calcaroase, cu impuritati sau cu substante corozive;
- Deteriorarea de genul zgârieturilor, loviturilor, socurilor, rupturilor, sau elementelor demontabile sau nemontabile lipsa care nu au fost aduse la cunostinta vânzatorului in momentul achizitionarii produsului, nu beneficiaza de garantie.
- Produsele care au avut de suferit din cauza inghetului sau cele folosite la o temperatura mai mare de 35° (ex.Furtun,mufe,pistoale de stropit etc.).
- Modificarea (ex:taierea cablului de alimentare/stecher de retea) /desigilarea produsului de catre persoane/firme neautorizate sa presteze activitati de service asupra acestui produs.
Proceduri pentru trimiterea in service
Pregatirea produsului defect pentru preluare in service
Pentru a trimite in service un produs defect aflat in perioada de garantie, se va proceda dupa cum urmeaza:
- Se verifica daca produsul mai este in garantie, in functie de data facturii, comparand perioada de garantie cu data curenta;
- Se verifica lista de mai jos si se urmeaza procedura pentru fiecare producator in parte.
AGT ( Agent Trade)
Lista centrelor de service-uri autorizate o regasiti AICI
BOSCH
Expediați gratuit scula electrică defectă direct la Bosch Service Center prin serviciul de curierat Fan Courier, care asigura preluarea coletului Dvs de oriunde din țară.
1. Accesați linkul și comandați preluarea coletului prin Fan Courier.
2. Completați un scurt formular pentru preluarea coletului Dvs.
3. Impachetați cu grija produsul pe care doriți sa-l expediați.
4. Atașați documentele solicitate (certificat de garanție, dovada de achiziție)
5. Tipariți documentul de transport (AWB) si atașați-l coletului Dvs.
6. Fan Courier vă va contacta pentru preluarea coletului Dvs.
Comandă reparația on-line. Mai multe informatii legate de procedura de service Bosch regasiti AICI
DRAGER
SERVICE AUTORIZAT : Tel. +40 21 250 9168
ITALIA STAR ( furnizeaza urmatoarele marci: IMER , BISONTE, SENCI, WAGNER SI TITAN, BATMATIC, CONDOR, SVELT, MONTOLIT, WORMS, TEKCNOPLAST, ROKAMAT SI COLUMBIA, FORD TOOLS, GENMAC, GENERAC, ROTAIR, SILLA, MIKASA)
- Italia Star Com Due Srl este autorizata ISCIR pentru montaj si reparatii.
Mai multe informatii legate de procedura de service ITALIA STAR regasiti AICI
MAKITA
Poti sa trimiti masina direct catre un centru autorizat Makita sau poti sa o duci la dealerul de la care ai achizitionat-o. (lista de centre service autorizate Makita poate fi gasita AICI ).
Mai multe informatii legate de procedura de service MAKITA regasiti AICI
PARTENER ( furnizeaza urmatoarele marci: WASSERKONIG, WASSERTECHNIK, WASSERKONIG PREMIUM, EBARA, GRUNDFOS, SUMOTO, TECHNIK, WASSERKONIG ECO, AQUASYSTEMS, GITRAL, ITALTECNICA, WASSERKONIG, AIRMASTER, FINI, OMG, KAESER, TELWIN, BOHLER, LINCOLN, TEHNOWELD, FLEX, GREENFIELD, MICHELIN HOBBY, POWERPLUS,MICHELIN PROFESIONAL, FLEX, KREATOR, POWEPLUS, ARGES, DEWALT, HITACHI, ARGES, HITACHI, KEIL, SONNENFLEX, GREENFIELD, POWERPLUS, EGO, DIVINOL, PRAMAC, STANLEY,MOB&IUS, ROTHENBERGER, WACKER )
- Cu o arie de acoperire nationala, reteaua de centre service autorizate PARTENER asigura interventii prompte, cu un nivel inalt de profesionalism. Alaturi de cele 8 centre de service proprii din Bacau, Cluj-Napoca, Constanta, Sibiu, Bucuresti, Iasi, Galati, clientii pot beneficia de serviciile de consultanta tehnica, servicii in garantie si post-garantie si la centrele service - partenerii in franciza, care afiseaza sigla PARTENER in Miercurea Ciuc, Deva, Suceava, Botosani, Piatra Neamt si Timisoara sau la centrele service autorizate prezentate in certificatul de garantie al produselor comercializate in reteaua PARTENER.
Mai multe informatii legate de procedura de service PARTENER regasiti AICI
PROCONSTRUCT DISTRIBUTION ( furnizeaza urmatoarele marci: INTENSIV, JASIC, MASTER )
SERVICE AUTORIZAT : Tel. 0314263216 / 0764.702.800 Fax : 0314263216
PROENERG ( furnizeaza urmatoarele marci: CABEL, MASALTA , PROWELD, STAGER, STANLEY, ZOBO, PROGARDEN, TAIFU, TEXAS, TIDE POWER, REDBACK )
Cu toate eforturile de a vă oferi produse de o înaltă calitate, probleme în funcționare pot apărea oricând - fie datorate unei folosiri defectuoase, unor vicii de producție sau altor complexe de împrejurări.
ProENERG S.A. dispune de propriul atelier service cu o suprafaţă de peste 500 mp şi de un depozit tampon de piese de schimb care asigură o viteza mărită de execuţie a unei lucrări de reparaţie.
Specializarea continuă a colectivului tehnic, stocul suficient de piese de schimb recomandate de producător, accesul rapid la documentația de produs și profesionalismul în diagnosticare și reparație reprezintă tot atâtea garanții pentru dvs. ca și clienți ai noștri. Indiferent că problema apare în garanție sau în post-garanție, contactați service-ul nostru sau rețeaua de parteneri pe care o avem la nivel național pentru a vă putea oferi rapid o soluție.
Mai multe informatii legate de procedura de service PROENERG regasiti AICI
RURIS
În punctele service RURIS și partenere, o să găsiți personal pregătiti, care vă va oferi suportul tehnic necesar, atât în perioada de garanție a produsului dumneavoastră, cât și post-garanție.
Lista centrelor de service-uri autorizate o regasiti AICI
Mai multe informatii legate de procedura de service RURIS regasiti AICI
STIHL
Utilajele STIHL trebuie să facă faţă unor grele solicitări. De aceea acordăm o atât de mare importanţă consilierii personale şi service-ului profesionist, care nu pot fi oferite decât de un distribuitor autorizat.
Pentru localizarea celui mai apropiat distribuitor STIHL autorizat, introduceţi codul poştal şi/sau localitatea pe site-ul STIHL . În cazul oraşelor mai mari şi al municipiilor, puteţi introduce strada şi sectorul, pentru o căutare avansată.