Stihl MS 180 Motoferastrau, 1.9 CP, 40 cm
- Este un motoferastrau pe benzina modern, pentru gradinarit.
- Are un nivel foarte scazut de vibratii si o dotare vasta.
- Sistemul de filtre de aer cu separare preliminara.
- Acest motoferastrau satisface dispozitiile privitoare la gazele de evacuare severe ale EU II si EPA II.
- Este potrivit pentru taierea lemnelor de foc si pentru constructiile din lemn.
- Bun pentru doborarea pomilor cu diametre pana la 40 cm.
Pret cu TVA inclus
Specificatii
Greutate produs | 4.1 |
Alimentare | Benzina |
Nume categorie | Drujbe |
Cai putere (CP) | 1.9 |
Capacitate cilindrica | 31.8 cm³, 8 cm³ |
Grosime lant | 1.1 mm |
Lungime lama (cm) | 40 |
Pasul lantului | 3/8 |
Tip lucrare | Uz casnic |
Volum rezervor | 0, 0.25 L |
Nivel de putere a sunetului | 112 dB(A) |
Frana de lant | QuickStop |
Lant standard | PICCO MINI 61 PMN |
Timpi motor | 2 |
Nivel de presiune a sunetului | 100 dB(A) |
Raport Greutate - Putere kg / kW | 3 |
Durată expunere zilnica h | 3.7, 7 |
Descriere
Segment ţintă de piaţă :
- Utilizatori ocazionali
- Persoane private
Domenii de utilizare:
- Lucrări în jurul casei, curte şi grădină
- Tăiatul lemnelor pentru foc
- Doborârea arborilor de diametre mici
Informatii despre motor:
- Unitate motor 2-MIX, îndeplineşte normele de poluare EU II (valabile din 2008), emisiile de gaze poluante sunt reduse cu până la 70 % (comparativ cu modelele înlocuite)
- Confortabil şi uşor de utilizat
- Putere mare la o greutate redusă
- Nivel redus al vibraţiilor (- 30 %), ghidare optimă în tăietură
- Filtru de aer cu sistem de prefiltrare pentru mărirea intervalelor de curăţare
- Pot fi echipate cu lanţuri cu recul redus 3/8“ PMC3 şi PMMC3
Combinaţia dintre cilindrul cu patru canale de transfer şi sistemul de prespălare a camerei de ardere contribuie la:
- Creşterea puterii
- Cuplu motor mare în regimuri de funcţionare diferite
- Reducerea consumului de combustibil cu până la 20 % comparativ cu modelele anterioare
- Reducerea emisiilor poluante cu până la 70 %
Cum functioneaza motorul:
- În momentul în care are loc aspiraţia amestecului carburant în carterul motor, o cantitate de aer curat este înmagazinată în canalelel de transfer.
- Această cantitate de aer are rolul de a crea o ,,pernă de aer’’ între amestecul carburant proaspăt introdus în camera de ardere şi gazele arse, contribuind la reducerea drastică a pierderilor de amestec carburant prin fereastra de evacuare.
Sistemul de prefiltrare a aerului:
- Aerul aspirat de către volantă este antrenat într-o mişcare de rotaţie.
- Datorită forţei centrifugale aerul cu particule de mizerie (particule mari şi grele) este împins către exterior
- Aerul curat prefiltrat este împins printr-un canal de ghidare către filtrul de aer
- Prefiltrarea aerului are rolul de a proteja celelealte elemente filtrante
Utilitate:
- Mărirea intervalelor de service pentru filtrul de aer
Sistemul antivibraţii:
- Nou sistem de amortizare a vibraţiilor, compus din arcuri speciale, prevăzute cu sistem de siguranţă la suprasolicitare, montate pe mâner.
Utilitate:
- Nivelul vibraţiilor s-a redus cu până la 30 %
- Ghidare optimizată a ferăstrăului în tăietură
- Utilizare confortabilă
Functionalitati:
Functionalitate
| Utilitate
|
Functionalitate
| Utilitate
|
Alte caracteristici constructive:
Buşoane pentru rezervor fără scule suplimentare
- Capace speciale brevetate pentru rezervorul de combustibil şi ulei. Rezervoarele motouneltelor echipate cu acestea pot fi deschise şi reînchise rapid, fără consum de forţă şi fără vreo altă unealtă.
Comandă monobloc
- Funcţiile maşinii, pornirea la rece şi la cald, funcţionarea şi oprirea sunt comandate de la o singură manetă. Asta face comanda deosebit de confortabilă şi sigură, deoarece mâna dreaptă poate rămâne în permanenţă pe mâner.
Compensator
- Compensatorul STIHL, un sistem de reglare din carburator, are grija ca in ciuda cresterii gradului de murdarire al filtrului de aer, puterea motorului, calitatea gazelor de evacuare si consumul de combustibil sa ramana aproape constante. Numai daca intervine o cadere de putere sesizabila trebuie curatat filtrul de aer. Astfel sunt posibile si intervale de lucru foarte mari fara intretinere.
Dispozitiv pentru întinderea lanţului amplasat lat
- Şurubul de întindere a lanţului se acţionează lateral, prin capacul roţii lanţului. Acest lucru împiedică contactul mâinii cu lanţul de ferăstrău ascuţit şi cu vârfurile opritorului cu gheare.
Sistem anti-vibraţii
- Vibraţiile puternice din locurile de prindere ale motouneltelor pot conduce pe termen lung la tulburări de irigaţie sangvină la nivelul mâinilor şi braţelor. De aceea STIHL a elaborat sistemul antivibraţie. La motouneltele cu sistem AV vibraţiile din locurile de prindere produse de motorul cu combustie şi unealta de lucru în mişcare sunt clar reduse.
Sistem Ematic pentru ungerea lanţului
- Sistemul STIHL Ematic este compus din şină de ghidaj Ematic, lanţ de ferăstrău Oilomatic şi pompă de ulei cu reglaj de cantitate sau cantitate de transport redusă. Construcţia specială a şinei şi lanţului face ca orice picătură de ulei pentru lanţuri să ajungă acolo unde este nevoie pentru lubrifiere. Consumul de ulei poate fi redus astfel cu până la 50% .
Dotare ulterioară
Dispozitiv pentru întinderea lanţului (B)
- Sistemul de întindere rapidă a lanţului STIHL (B) face ca întinderea lanţului de ferăstrău să fie foarte simplă. După slăbirea şuruburilor capacului lanţului, lanţul de ferăstrău poate fi întins rapid şi simplu de la roata de reglare de deasupra. Pentru aceasta nu este nevoie de alte unelte.
STIHL ElastoStart
- Ca urmare a presiunii de compresiune la pornirea motoarelor cu combustie se generează vârfuri de forţe de şoc, ce solicită muşchii şi articulaţiile. Elementul de amortizare din mânerul de demarare special ElastoStart absoarbe alternativ forţă în funcţie de evoluţia compresiunii şi o eliberează din nou. Acest lucru determină un proces de demarare uniform, fără vârfuri de forţă de şoc.